söndag 8 juni 2008

Bloggskrivardebut

Bloggskrivardebut!


Okej, nu har jag också skaffat mig en sån här blogg som typ alla verkar ha. Här ska jag förhoppningsvis skriva lite varje dag och lägga in lite bilder på min lilla ängel och endel shopping + inredningsbilder lär dyka upp det med.


Jag hinner inte skriva mer än så just nu för klockan är mycket och jag måste sova, men här är iallafall 3 bilder på tjejen som får mitt hjärta att virvla...




Älskling i fina flätor
Åhhh min fina fina fina
Tungan rätt i mun?



Hoppas er helg har varit lika sommarmysig som vår!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jäklar va stor hon har blivit!
Men så sööt!
//Micca

Allt runt MIG! sa...

Vilka fina bilder...:-)

Anonym sa...

Vad stor hon har blivit! Lika söt som vanligt! Hoppas allt e bra med er! Kram Kim

Kim sa...

.

Anonym sa...

Hon är så söt, din lilla tjej :) och jo, vi hade det roligt på grönan! vi får ta och ses nån dag igen tycker jag, fast det är ju ganska långt emellan!