måndag 19 januari 2009

Uppdatering





Jag gjorde en ny blogg med tanke om att jag skulle vara en flitig bloggare, men som ni ser så har inläggen varit obefintliga. Anledningen till det är att när vi flyttade så hade jag ingen dator längre så jag har surfat via mobilen. Kan man skriva blogg via mobilen?

Hursomhelst. Jag och Angelina bor numera på Heimdal där vi trivs jättebra!
Lillan har hunnit fylla 3 år och jag fyller 22 i dagarna, närmare bestämt den 1/2.
Dagen till ära tänkte jag bjuda hem vänner och familj och bjuda på lite god tapas, ostar och lite vino, gottiii!

Jag har också valt att berätta och skriva lite om mig själv, om hur jag egentligen mår.
Allt började för ca 2 år sedan. Magkatarr, depression & sömnproblem av olika anledningar, inget som jag känner för att gå in på just nu. Men i dagsläget så pendlar mitt välbefinnande från dag till dag. Det jobbigaste just nu är sömnen. Jag somnar runt 2-6 på morgonen och det är en kamp att komma upp om morgnarna för att lämna A på dagis. Så går jag som en zombie om dagarna och det känns som att jag ska svimma emellanåt. Jag börjar bli van.

Just nu sitter jag hemma hos mamma och skriver, A är på dagis och leker.
Hon är så fin och det är bara hon som får mig att kliva upp om dagarna.

Hoppas ni mår bra, ni som läser.
Jag lovar att skriva lite oftare i fortsättningen!

Kram, Johanna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Johanna :)
Kul att se att du har blogg.. Tråkigt att läsa att du inte mår helt bra, men hoppas det blir bättre snart..

Ååå vilken fin liten flicka du har :)

Ha det bäst!
/Michaela från Vistaskolan ;)

Anonym sa...

åh, grattis till lilla angelina! och grattis i förskott till dig med :) kommer gärna och grattar den 31:a!

annars är allt fint här :) hur är allt med er då?