torsdag 5 februari 2009

Torsdag

Hej. Imorse vaknade lillan vid 9 tiden och jag var sååå trött men det var bara att pallra sig upp. Vissa skulle nog kalla det lyx med ett barn som somnar 8 på kvällen och sover till 9 dagen efter, och visst är det skönt. Men när man som jag somnar klockan 3 på natten så grusar det bra i ögonen. Jag behöver minst 8 timmars sömn för att känna mig utvilad. Husomhelst så åt vi frukost och efter det så ringde syster och ville ha sällskap så vi klädde på oss och gick ut till bussen, så nu sitter jag hos syster och skriver.
Vi har ätit jättegod thai-mat som Jessica gjorde, men A åt som vanligt inget. Förstår inte hur hon klarar sig. Vissa dagar äter hon ingenting! Men hon växer och mår bra ändå.

Jag skrev ju i mitt förra inlägg att ni skulle få se bilder från Angelinas rum men jag glömde minneskortet hemma där bilderna var så det får ni se en annan gång.
Istället får ni se bilder på min lilla tjej som jag tog igår.









Tanken var att jag skulle bjuda på lite goda recept också men syster och hennes sambo ska åka iväg nu så vi får se om jag kan titta in lite senare, eller imorgon igen.
Kram & puss




Inga kommentarer: